Virtuaaltuurid puhkemajadest

Räägime kuidas virtuaaltuuri tegemisest maksimaalselt kasu saada ning mis eelised need sulle annab? Ehk kui Sul on käinud peast läbi mõte, et peaksid oma tegema oma kinnisvarast, näiteks siis üüriobjektist, puhkemajast või ettevõte tootmisest virtuaaltuuri täiendavaid 360 pilte, siis kuidas oleks võimalik tagasi teenida võimalikult kiiresti.


Miks virtuaaltuuri üldse vaja on? 


Virtuaaltuuri ja 360 piltide kasutamine annab Sulle järgmised eelised:


  • Reaalne aja- ja kulude kokkuhoid nii sinu kui ka sinu potentsiaalsete klientide oma ehk siis virtuaaltuuri võimaldab liikuda selles hoones nagu sa oleksid juba reaalselt seal. See see säästab sinu ja külastajate reaalset aega, sest iga kord ei pea kohale sõitma objektile, võtmed käes, et seda näidata jne. Kulub vähem raha bensiinile, Vähenevad igasuguste avatud uste korraldamise organiseerimised, eriti kui virtuaaltuur on ellu viidud. 
  • Teiseks virtuaaltuur aitab kasvatada usaldusväärtust. See tagab avatuse, et sul ei ole midagi varjata klientide ees, sest külastajad saab ise otsustada kuhu nad vaatavad ja mida ta vaatab, tavapildid võivad olla tehtud sellise nurga alt, et alguses jääb hea mulje, aga kui kohale jõuad, siis võib olla üldpilt on hoopis teine. Virtuaaltuur võimaldab ära tunnetada reaalselt kui suur on ruum ja selle dimensioonid, eriti kõrgete lagedega peosaalid või puhul. 
  •  Kolmas ja peamine põhjus, miks sul seda vaja on, tuleneb usaldusväärsus kasvust ehk läbi avatuse kasvab konversioonimäär. Conversion rate on teisisõnu on, et mitu % külastajatest võtab sinuga ühendust.. Ehk see kasvatab sinu järelpäringute, emailide ja telefonikõnede arvu ja sealt juba kas siis mõjutab sinu müükide kasvu. Näitena tooks Mäeotsapuhketalu.ee, kes on meie klient ning kui kommunikatsioonis võeti kasutasele 360 piltidid ja virtuaaltuurid, siis järelpäringute arv kasvas 77% ning conversion rate 55% samade külastajate arvu pealt just läbi parema pakendamise. 
 Inimesed on visuaalsed, nad teevad otsuseid selle baasil, mis nad näevad, Kui võtta ette hotellide või puhkemajde analüütika, siis inimesed veedavad suurem osa ajast kahes kohas - need on pildigaleriid ja hind. Ehk siis piltide alusel tehakse väga palju otsuseid. Inimesed on visuaalsed olendid, nad teevad otsuseid selle baasil, mis nad näevad ja usaldavad.

3D virtuaaltuur


 Nüüd kuidas virtuaaltuuridest maksimum võtta? 


 Et veenda külastajaid, tuleb teha sageli virtuaaltuur laiali väiksemateks osadeks nn. teematilisteks või teenustepõhisteks virtuaaltuurideks - ehk kui külastaja siseneb sinu veebilehele, siis virtuaaltuur peab avanema õigest kohast kohe. Ja SINU ülesanne on lahti rääkida 1 minuti jooksul, et kuidas Sinu ruumid lahendavad tema spetsiifilist probleemi, ja seda juhtudel kus Sa pakud mitmeid teenuseid ühe katuse all.

NÄITEKS kui inimene otsib “saunamaja renti”, siis tuleb ta maandama saunamaja maandumislehel, ning see virtuaaltuuri peaks kohe algama saunamajast. Kui külastaja otsib seminariruume, siis peab algama virtuaaltuur seminariruumide seadistusega. Pole mõtet teha ühte suurt virtuaaltuuri, mille sisse inimene ära eksib, eriti kui on palju hooneid.

 Ja mida rohkem külastajad ära eksivad, et leida õigeid ruume/hooneid, seda rohkem nad lahkuvad, seda vähem tuleb sisse järelpäringuid ning seda kõrgemaks läheb klindiomandamiskulu.

3D tuur


3D tuur



Populaarsed postitused sellest blogist

Saadjärve parvsaun

Virtuaaltuur kasvatas puhkemaja keskmist müüki

Romantiline pulmakoht